Dan före dan....

Oj oj, nu sitter jag här i Alingsås, och imorgon bär det av till Huvudstaden! "Jag är inte nervös..." sa jag för ett par dagar sen.... det har ändrats lite nu kan man säga! :)

Förberedelserna är i full fart, både mentalt och praktiskt! Har fyllt på med massa vatten, men även en del sportdyck och salter så att man ska binda vattnet lite också! Jag har t.o.m ätit saltgurka för det ska visst vara bra det också!!

Var och köpte en vit löparkeps idag också! Kan ju skydda huvudet lite när man springer flera timmar i den solen som det ska vara! Som det är nu är man mest orolig för värmen och hur man ska klara det! Har idag 883 km i benen sedan nyår, så då ska väl orken finnas iaf!! Nu gäller det bara att allt funkar som det ska på lördag!!

Tack för alla hejjarop och lyckönskningar!! Tv 4 sänder från STockholm kl 13.30 på lördag, vinkar om jag ser en kamera! :)

Kram Elin

Kommentarer
Postat av: karin

då ska jag titta på dig på lördag! Ska ha dig o pappa på sms-bevakning också! Lycka till! Det här fixar du lätt som en plätt!

2007-06-07 @ 23:08:31
Postat av: Henke

Jag säger lycka till! :)

Postat av: Sandra

Hej! Då får jag hålla koll på dig. Glöm inte att vinka till mig ;)
Ha det så bra och ännu en gång lycka till!!!!!
Kramar

2007-06-08 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback