Bilderna är här! :)

Om man kikar in här och söker på löpare 1355 så får man upp 11 bilder på mig! Så glad kan man vara när man springer ett Marathon! :)

Känns helt okej i benen idag, mycket bättre än gårdagen och i söndags! Var iväg och fick massage idag också, och hon tyckte inte jag var speciellt mycket stelare än andra som hon masserade, som inte hade sprungit marathon. Det tydde på bra träning, bra stretch och att jag var i väldigt god form sa hon! Kul att höra! :) En del kan tydligen knappast peta på benen utan att det gör ont när de sprungit så långt, men mig fick hon knåda massor och det var hur skönt som helst! Ska försöka ta mig dit lite då och då, för det är helt klart värt pengarna! :) Och hon sa att om jag inte är mer stel än så här efter en mara så behöver man ju inte gå så ofta, men lite då och då är bra i förebyggande syfte!

Nu har jag gjort klart alla barnens namndikter som de ska få på skolavslutningen på torsdag! Blir finfint! Blir sorgligt att lämna barnen nu, men har kommit på en idé som gör att jag kanske kan ha dem lite ändå. Men ska diskutera det först med chefen!

Nu är det dags att sova!!

Ha det bra!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Du ser oförskämt pigg ut! Man kan ju tro att du bara är ute på en liten söndagspromenad på de bilderna!

2007-06-13 @ 08:52:30
Postat av: Mia

Underbara bilder! Det ser ut som det var du som vann allt ihop!

Postat av: Sandra

Vad glad du ser ut på bilderna:)
Heja Elin!!!
Nu ska jag ut och äta med jobbet. Ha en trevlig skolavslutning. Kram sandra

2007-06-13 @ 16:41:33
Postat av: Maria mitt i natten

Va!!! Hur kan man se sådær glad o pigg ut mitt i ett marathon i 30 graders værme?? Du ær då helt otrolig!!! :) Igen, bra kæmpat hørru. Jobbar natt imorgon igen men børjar ju inte førræn 23 så vi kanske kan høras på kvællen? Sen på fredag åker vi upp till Riksgrænsen.
Stora kramar!

2007-06-14 @ 03:29:57
Postat av: Karin

Nice!! Hur man kan se så pigg och glad ut efter ett marathon övergår mitt förstånd, men du är grym!!

2007-06-16 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback