4.34.22

Är den tiden jag fick och jag är fantastiskt glad och stolt!! Mycket nöjd med den tiden med tanke på hur varmt det var!! Blir längre inälgg snarast med mer detaljer!!

Blir ett kort inlägg detta, ska upp och vara social nu! =)

TACK:

Nadja - var väldigt kul att träffa dig i startfållan och ha sällskap med dig hela vägen till Stadion!

Till alla nära och kära som har messat och ringt idag och önskat mig lycka till! Det värmer!!! =)

Andreas och mamma, trogna supporters på plats!

Pappa, för alla springpass tillsammans! Du var grym idag, synd att det strulade där...

Anna, för alla springrundor. Har hjälpt mig hela vägen idag! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att det gick bra! Tittade efter dig i tv...men såg dig inte ;)det måste ha varit en upplevelse att få springa in på stadion. Du är jätteduktig och jag är helt tagen av att du kan springa i så mååååånga timmar. Bra jobbat Elin!!! =)
Ha en bra söndag! Vi hörs Kram Sandra

2007-06-10 @ 12:00:46
Postat av: Henke

Tjena!
Sprang i mål på 4.51.12. Det var ett lidande nästan hela vägen för min del, med kramp och galet hög puls.
Ska uppdatera min hemsida senare, då kan du läsa lite mer i detalj.
Grattis till en bra tid!

Postat av: Linda

Grattis igen Elin! Jag är så imponerad av ditt springande!
Hoppas att du mår okej idag!

2007-06-10 @ 15:11:53
Postat av: Mia

GRATTIS GRATTIS ELIN! Du är en sjujäkla envis fighter! Jag är imponerad! Jätteglad med dig:)) Kram Mia

2007-06-10 @ 20:09:23
URL: http://mianova.wordpress.com/
Postat av: Anna

Du är allt bra grym du Elin! Grattis:)

2007-06-12 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback