4 dagar kvar...

... att jobba innan det är dags att checka ut för 5 (FEM) veckors semester! Ska bli riktigt skönt att vara ledig nu, och jag ser fram emot detta väldigt mycket. Trivs kanon på mitt jobb, men som ni vet har det varit ett tufft första år så lite ledighet och avkoppling kommer inte göra någon skada direkt! :)

Imorgon ska vi ha planeringsdag för nästa år. Då kommer Lina till jobbet, så ska vi och A siitta och prata igenom lite. Skönt att få lite ordning på detta! Jag och A har ju en hel del planer, men man ska ju ha med sig alla och gå igenom allt också!

Ikväll blev det en liten jogg, var skönt. Känns som om man är igång lite igen efter maran nu. Blir en del lugna pass, men det är ganska skönt att släppa lite på det nu! Samtidigt vill man hålla igång nu, så man inte tappar det man byggt upp! Oslo halvmara i september låter mer och mer som ett lockande mål! :) Iaf sprungit onsdag, igår och idag - 3 lite olika rundor men alla på ca 7 km vardera! Lite lagom att lufsa runt på nu!

Nästa vecka blir det Helsingborg för min del! Andy jobbar, men jag ska semestra lite på egen hand och så möta honom i Malmö någon dag också! Hoppas på fint väder den veckan så man kan ta sig lite turer till stranden. Vi åker neråt på söndag, och sen uppåt hit igen på fredagen! Så har Andy tagit ut en vecka semester till, så vi kommer ha en vecka i Gbg, med omnejd, också innan det är dags att bege sig till Norge, och Bodö! :) Ska bli jättekul att komma upp och se hur Maria och Richard har det, och sen blir det en vacker bilresa ner genom Norge! Ser fram emot denna semester, och jag tror vi kommer få det Kempegreit! :)

Nä, dax att krypa i kojs så att man kan planera och fixa och dona imorrn!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

Va skönt med semester snart! Jag ska ju jobba hela juli oxå innan jag får ledigt.
En joggingrunda när du är nere skulle vi ju säkert kunna passa in. Vi kan ju ta en runda i Pålsjö skog kanske?
Nån kväll får ni ju komma upp och hälsa på oxå. Vi hörs längre fram!

2007-06-26 @ 08:12:03
Postat av: Maria

Hallo!
Å vad det låter underbart med så lång semester!!! Det ær så kul att ni kommer hit upp, har en massa førslag på vandringar och utflykter vi kan hitta på!
Vi hørs i veckan,
klem klem

2007-06-26 @ 12:26:54
Postat av: Lillasyster

Åååå 5 veckor! Får jag va med? :) Nä, jag jobbar till 12 augusti. Men har ju valpen hemma om 1 vecka så det blir nog full fart, och lite semester v 33! Dalarna kanske! Ha det gött systra mi! Kramar!

2007-06-26 @ 20:40:38
Postat av: Linda

Åh, så mysigt att åka till Norge, där är ju så fantastiskt vackert! Tänk på att ha med dig så att du kan fotografera mycket, för det kommer du vilja göra! Sedan har du material att scrappa med också om du får lust med det! Fem veckors semester är inte dumt alls, jag sitter här och skall jobba min sista vecka nu, segt som tusan, alla på avdelningen vill bara ha semester och går omkring och drar och ser allmänt okoncentrerade ut :) Själv skall jag försöka bita ihop tre dagar till förutom denna, sen jäklars skall jag ha semester. Det har ju varit ett rätt tungt år sedan förra sommaren, så vi behöver verkligen vara lediga och bara vila upp oss, och framför allt, få grejja iordning huset så att det blir ett riktigt hem! Iofs mysigt som det är nu, men det är ju mer arbete att göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback