Sista veckan har startat!

Så, då är man inne på sista semesterveckan! Skönt att ha en hel vecka kvar, och det känns inte så farligt att börja jobba om en vecka.. inte just nu iaf! Har hunnit med mycket hitills på semestern, och samtidigt hunnit koppla av och koppla bort jobbet!

Helgen har spenderats i Stockholm, och storebrors bröllop! Det var fantastiskt vackert, och väldigt fint bröllop! Mycket trevlig fest blev det efteråt också! Både brudgum och brud var otroligt vackra, och jag kommer lägga upp lite bilder här snart! Allt var så genomtänkt och de hade tänkt på små personliga detaljer som gjorde en vacker helhetsbild!

Nu är jag nere i Helsingborg! Kommer stanna här några dagar nu, och får se om man åker upp på torsdag eller fredag, beror lite på väder och vind och andra faktorer! :) Startade dagen med en morgonpromenad,och sen har jag vbart ute med svärpäronen på i Hylllinge för lite shopping! Blev tre böcker för min del! Stieg Larssn Män som hatar kvinnor, Mari Jungstedt Den döende dandyn och Catharina Ingelman-Sundberg Brännmärkt. Både Larsson och Ingelman-Sundberg är nya författare för min del, så ska bli spännande läsning. Har hört mycket positivt om Stieg Larssons böcker så ser fram emot att börja med den idag! Detta är första delen av tre i serien!

Har precis läst
Camilla Läckbergs böcker, och jag rekommenderar dem starkt. Isprinsessan, Predikanten, Stenhuggaren, Olycksfågel och Tyskungen! Har man inte läst dem, så läs dem i "rätt" ordning! Jag började med Olycksfågel och det går lika bra, men små detaljer här och var blir bättre om man läser dem i kronologisk ordning, trots att det är separata fall i varje bok!

Så, nu ska jag packa ihop träningskläder och ge mig iväg till Träningsakademin!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bröllop är alltid så fint! Ska bli kul att se bilderna när du lägger ut dem. Då var ni i Helsingborg, vi ses ju på onsdag då det är lite kalas och grillning, det ska bli trevligt. På torsdag bär det hem till er, när vi då är i Göteborg då måste vi göra ett besök på Lagerhouse :_) hihi
Ha det så bra och hälsa! Vi ses...Kram

2007-07-31 @ 00:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback