De tio budorden


1 Du ska inga andra intressen hava jämte träning.

2 En dag utan träning är en dag utan mening.

3 När Du vilar tränar dina konkurrenter.

4 Den som tycker träning är roligt, tränar för lite.

5 Träning är ett tillfälle att tävla.

6 Så länge Du är seg kan du inte bli övertränad.

7 Det som inte dödar, det härdar.

8 Smärta är svaghet som lämnar Din kropp.

9 Många äro kallade, få äro utvalda.

10 Det finns många sätt att bli dålig på, men bara ett sätt att bli bra på:

TRÄNING

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej! Va bra de tio budorden var. Det stämmer ju allting. Imorgon kan jag inte träna, då tränar min "konkurrent" och man "tävlar" med sig själv hela tiden! Träning är KUL!!!! =)
Ha en fortsatt bra semester! Kram Sandra

2007-07-09 @ 17:53:51
Postat av: Emma Tolf

elin...du e galen:) Men efter att ha powerwalkat ute i lärjedalens terräng innan frulle idag så håller jag ändå med om att dagen blir en annan om man fajtas lite på morgonen. Imorn åker jag och cilla plus lite vänner en semestertur och besöker platser runt vänern:) Hope to see you soon. smsa gärna när du kan ses. kram

2007-07-10 @ 14:08:22
Postat av: Tybolt

Hjälp!
Vad för typ av person är du, Elina!
/T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback