Dax att åka!

Igår åkte vi ut till Helén och Tobban och barnen och vi hade jättemysig dag där! Trots regnet kom vi ut på en skogspromenad, och det är så skönt att ha skogen precis intill huset! Var uppe på Skalleberg (?) och kollade på utsikten, och det var vackert! Hade det inte vart så grått och regnigt hade det säkert varit ännu vackrare! Men det var mysigt ändå att gå i skogen och har man bara regnkläder och stövlar så störs man inte så mycket av regnet!

Efter vår skogspromenad så åkte vi in till Kinna och kikade på deras hus där. Sedan handlade vi och åkte hem och lagade tacos! :) Samskigt! Sen spelade vi Tjolahopp som jag, Elina och Sanna vann! :) Mycket tack vare tjejernas kunskaper inom Astrid Lindgrenfilmerna! :) Sen blev det två omgångar Geni också! :)

Var väldigt mysigt att hälsa på dem, och jag hoppas vi ses snart igen! Nästa gång blir det hemma hos oss, så de får se det också! :)

På vägen hem från dem så diskuterade vi packningen och Andreas pratade med Tom också. Han är bortrest imorrn men om vi ville fick vi gärna sova hos honom inatt. Så nu är allt packat och klart, och efter mycket velande så har vi bestämt oss för att åka nu ikväll! Lika bra att komma iväg, så blir det mindre kärning / dag. Är ändå en del mil som ska köras! S ånu ska vi packa ner allt i bilen, sen sticker vi!

Så... bloggen kommer stå ouppdaterad ett tag, men det går nog ingen nöd på er som läser den!

Ha det bra! Det ska jag ha!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Emma Tolf

hej tjejen!
Låter härligt med alla skogspromenader. Har också vart ute på äventyr nu några dagar. Härligt med vänner och värmländsk natur. Fick precis reda på att jag inte ska jobba ikväll så nu fick jag en spontanledig kväll. Lyx. Ska nog sätta mig och pyssla lite vid köksbordet med min nya pappersskärare eller nya fina pärlor:) Ikväll hade det vart mycket mysigt att titta på film med dig men lycka till på er färd:) Kram

2007-07-14 @ 11:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback