Att det ska vara så svårt...

... att få tiden att räcka till att blogga! Eller inte korta små inlägg om det man gjort under dan, men den där semesterbloggen lyser med sin frånvaro även idag! Imorgon, gott folk, så hoppas jag att det kan bli av! :)

Idag har vi iaf haft en dag på stan! Andy fick köpt en kostym till bröllopet och han var så snygg i den! Skjorta och slips blev det också! Jag fick köpt skor och handväska till bröllopet, och jag får säga att jag gjorde ett bra jobb! Skor + väska = 200 kr, och skorna är jag jättenöjd med! Väskan var det bästa alternativet jag hittade och den passade bra till resten av outfiten, så är ganska nöjd med den också!

Sen plcockade vi lite vuxenpoäng!! Vi fick pengar av Andreas föräldrar men de skulle användas till något "bra!" och för ett tag sen fick jag se att den servis jag har samlat på sen jag var 15 ska slutas säljas 31/7 2007, och jag har inte alla delar. Så idag var vi och köpte en mattallrik, och 7 djupa tallrikar så nu är det fullt! Fick även köpt ett uppläggningsfat och en gräddkanna!! tror servisen kan finnas kvar i vissa affärer tills de får sålt den och då kanske man kan köpa/önska sig något mer fat/skål etc. Men, nu har vi iaf fullt i kaffekoppar, assietter, mattallrikar och djupa tallrikar!

Foglia


Så, nu ska jag bege mig in till stan foch ta en öl med några jobbarkompisar! Ska bli kul att ses igen, var ett tag sen sist!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback