100 mil

Nej, jag är inte galen - men idag har det blivit två joggingrundor!!

Sprang en imorse, som jag skrev i förra inlägget och nu ikväll när vi kom hem så undrade Andy om jag ville följa med ut och springa. Först var jag tveksam, men det var ju för en god sak så jag hängde med. Klockan hann dock bli 22.30 innan vi kom ut, men det är ju ungefär vid den tiden han brukar springa! :)

Vi tog iaf en runda ner mot Fiskebäck och runt upp genom Påvelund. Hamnde nog på ca 5,3-5,4 km! Och i och med detta så har jag sprungit 1003,5625 km sedan nyår - idag sprängde jag alltå 100 mil! :) Det var ju lite därför också som jag hängde med ut nu! :)
Här kan ni se det!

Men nu så ska jag ta och sova tror jag, eller se ett avsnitt Vänner!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är grym! 100 mil, det måste kännas coolt!

2007-07-10 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback