Vardagslyx...

Skrev ju i ett inlägg i helgen att man ska få in mer vardagslyx så att det inte bara blir en bunt torsdagar i veckan! Läste du det inlägget, Andreas? 

Var en ganska bra men lång dag ipå jobbet idag. En del busiga, men söta, barn och därefter ett utvecklingssamtal. Sedan hade vi a-lagsmöte och lite annat smått och gott.

Efter det träffade jag Heléne och Jenny på stan för att bli bjuden på fika. Jag läste ju deras examensarbete och då tackade de mig med en fika och det tackar man ju inte nej till! Trevligt var det och vi satt där inne ett bra tag! Jag önskar dem lycka till på deras opponering imorgon, tror det kommer gå väldigt bra för dem! 

När jag kom hem fick jag absolut inte gå in i köket utan jag fick lägga mig och slappna av i soffan! Det var ljus tända i lägenheten och väldigt mysigt! Efter ett tag kom Andreas ut med god middag! Han hade köpt färsk rödspätta och lagat det. Var en väldigt god middag! :) Det är vardagslyx! Älskar dig!

158711-59

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vad gulligt gjort av Andreas! Så skulle man ha det varje dag!

Hur går det på jobbet nu då? Har du fått någon vikarie som hjälper dig?

Hoppas allt är bra annars!

Kram

2007-01-17 @ 09:05:53
Postat av: Karin

Åååå.. avundsjuk man blir!! Rödspätta är ju mumma!! Puss å kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback