Trötter!




Imorse var det dags för innebandy, och jag tror det kan vara orsaken till den enorma tröttheten som har infunnit sig hos mig just nu! Kan bero på det iaf, och kanske beror det lite på gårdagskvällen!

Igår var jag och träffade tjejerna och vi åt lite, fikade lite och drack lite vin och snackade en massa. Det var jättemysigt! Bra caféval var det också, för vi satt helt ostörda längst in! :) När vi skulle dra där ifrån så pratade jag med Andreas... nej, jag pratade med Johan för Andreas svarade inte i sin mobil. De befann sig iaf på Berså bar, bara ett stenkast från där jag var och eftersom Sara Kay ändå skulle dit så hakade jag på! Där inne träffade vi Andreas och Johan och några andra från EF som var lite lagom glada och stod och pratade med dem. Emma kom dit och hennes jobbarkompisar var också där så vi satt och pratade lite med dem också!

Kvällen fortsatte och Den äckligaste drinken som någons gjorts köptes! Den innehöll bl.a. beska droppar, gammeldansk, pressad citron, feirnet branca (stavas det så?) mjölk och så rundade han av den med rödvin! Andreas bad nämligen bartendern göra Den äckligaste drinken som fanns, så att han skulle kunna bjuda Johan på den! Bartendern lyckades och fick MVG!

Till slut fick jag iaf dra med mig Andreas hem, vi skulle ju faktiskt spela innebandy idag. Jag hade inte druckit mer än min drink så det var OK för min del men jag var lite osäker på om han skulle komma upp idag, men det har ju blivit lite av hans specialitet att idrotta som en idiot efter det han har druckit!

Men imorse var han uppe, och vad som var ännu konstigare var att Johan också kom upp! Hehe, men de var inte pigga! Innebandy var kul men jag trodde jag skulle avliva i början. Vi spelade 3 mot 3, och det andra laget hade 1 man mer så de hade iaf avbytare. Gick ju sådär för min del idag, passade haikon taikon och missade skott och så hela tiden. Men likt ett bra vin blev jag bättre med tiden och till slut lyckade jag skjuta in den där lilla vita bollen i målet - TVÅ gånger! :) 

Förmiddagen här har spenderats i soffan framför Vänner - denna berondeframkallande TV-serie.  Vi har snart sett våra två boxar så det är läge för en ny! :) Ska dock kolla om lite av det som gick idag för jag slumrade visst till en eller två gånger!

Snar är det dags för lite mat, och sen ska vi bege oss till affären för att köpa något gott till ikväll! Så att vi kan inta soffläge och se På spåret och nån film eller två!

Ha en trevlig lördag!

Kram Elin






Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart är det Lördag igen, då ska vi spela innebandy igen. Då får du sikta på att göra 3 mål :) Det fixar du .. lyft blicken och snabba passningar och skott. Krmar

2007-01-28 @ 10:34:43
Postat av: Karin

Ååå fy fasiken vad den drinken lät äcklig! Stackars Johan! Men grym e du på innebandy, två mål!! Go Pelin Go Pelin!! Puss å kram!!

2007-01-28 @ 10:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback