Träningsveckoplanering! :)

Denna träningsvecka kommer antagligen se ut  så här (enligt programmet iaf):

* 8 km (45-46 min) 5 km uppvämrning, 8 km fartlek och 2 km nedvarvning
* 8 km (48 min) + koordination 3*100m
* 10 km (56-57 min) + styrketräning
* 18 km (1,48-2,06 tim)



Får se lite hur jag ska få in alla passen, men viktigast är att få in långpasset någorlunda lika långt!

Har sprungit idag iaf. Tog mig hemifrån genom Högsbohöjd och alla dess backar, ner mot slottsskogen.. sedan öven backen vid Sahlgrenska (den är gött seg den) och sen ner vid Kapellplatsen och därifrån ner mot Götaplatsen och sedan mötte jag Andreas vid Berzeligatan! Han hadevarit på körskolan där och så tog vi bussen hem ihop!

Jag har inte mätt rundan än, men det är nog ca 11 km skulle jag tro! Var framme på strax över timmen så det kändes bra! Hade kunnat fortsätta springa ett tag men stannade till där för att se om Andreas kom och då blir man ju kall så när han kom tog jag på mig överdragskläderna och åkte hem! :) Har ju iaf gjort en av 4 löprundor denna vecka! Tror det blir en 8:a på torsdag. Antingen som löpning eller som spinning! Långpasset sparar jag till helgen, då kan man avvara några timmar att springa på! :)

Imorrn ska jag på en 80 min. lång helkroppsmassage, och det kommer blir så skönt! Längtar verkligen efter det! Tack Karin, Jens, Erik & Fredrika! Efter det är man nog så mör så då blir det ingen löpning!

Nu ska vi se på film!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Karin

Oj oj..jag blir trött bara jag läser om din träning! *hihi*
Hoppas att massagen var bra!

Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback