Träning...

Japps, igår blev det ett spinningpass på ca 45 minuter! Jag drar det som ett 8 km pass, så blir det nog lagom! Skulle ju ha ett 8 km pass fartlek denna veckan och detta kan nog vara likvärdigt med det! Körde på att vad jag hade under passet och tog i som f*n så eteråt var jag helt slut! Kul var det och Anna är alltid bra som ledare också!



Imorrn blir det någon form av träning! Andreas och Johan ska på Innebandy imorrn kl 8 och de undrade om jag inte skulle haka på... Med tanke på min bejublade innebandykarriär för ca 6 år sedan så vet jag inte om det är ett bra alternativ egentligen, men det är himla kul så kanske hänger med ändå!

Det som hindrar mig är nog mest att det är ett gäng snubbar som spelar korpinnebandy och jag kan tänka mig att skaderisken är ganska hög! Jag har väl inte så mycket att sätta emot om de kommer emot mig, men jag får utnyttjamin kondition isf och springa ifrån dem, för där har jag kanske lite övertag! :) Tror jag hänger med och kollar läget och så kan jag ju bestämma mig när jag kommer dit!

Ska försöka få in ett långpass också i helgen... så om det blir innebandy imorrn så kvittar jag det mot en
8:a km och kör långpass på söndag! Blir det däremot ingen innebandy imorrn så kan jag ju ta långpass imorrn el söndag, det ger sig nog tids nog! Får kika lite på hur vädret blir också, springa långt i ösregn är inte så himla kul, men det funkar! Är ju ute då och då i regnet men jag "är ju inte som alla andra barn" (som Asha brukar säga!)

Ha d gött!





                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback