Springa i regn...

Japps, idag var det dags för en löprunda! Hade med sakerna till jobbet och funderade på att springa hem. Morgonen/förmiddan såg ok ut men sedan kom regnet, men det var ett sådant där "fint" och "lätt" regn så trodde nog det skulle gå över!

Klockan närmade sig 14.30 men regnet hade inte vett att hålla upp! Men men, vem har dött av regn? Lika bra att byta om och ge sig ut. Jag skulle ju träna och det är skönt att komma hem och ha tränat! Så sagt och gjort, jag bytte om och trots att det inte är första gången jag springer från jobbet nu så blir alla lika förvånade! Barnen springer mest runt o tjoar "Fröken ska springa he
eeela vägen till Frölunda" Men de har nog ingen aning om vad det innebär...  :)

Kom iväg och regnet var inte lika "fint och lätt" då, men men man kan ju inte vända om!  Sprang annan sträcka idag än vad jag har gjort sist och istället för Älvsborgsbron så satsade jag på Göta Älvbron och sedan längs med älven hem. Kan rekommendera alla den sträckan i motvind och regn - en höjdare! :)

Var riktigt skönt att komma hem sedan och ta ett bad och äta god mat! Nu har äntligen Andreas Nord & Syd (box 2) kommit så nu vet vi vad som händer ikväll! Har väntat på den ett tag, kan man säga! :)

Ha en bra kväll allihopa! 


Kram Elin


                         

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Elin!
Javisst e det härligt att träna :) Jag ska iväg och träna kl. sju och det ska bli riktigt kul! Vilken fin bloggsida du har gjort och kul att läsa vad du skriver...Hoppas att allt är bra med er. Förresten kommer ni den 20 januari?? Ha det så bra och hälsa Essa ;) Kram från Sandra

2007-01-11 @ 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback