Skitviktigt!

Idag har det hänt en del "skitviktiga" saker:


  • Andreas klarade teoriprovet - Grattis älskling!
  • Jag har mina två första utvecklingssamtal som fröken och det gick mycket bra! Både barn och föräldrar var nöjda med hur vi tog hand om deras barn. Jag var lite nervös inför det första samtalet för den mamman har haft lite kontakt med mig angående hennes dotter som könt sig retad. Men hon var nöjd med hur vi arbetade med detta nu och att vi vekrligen tog tag i problemet! Kul med nöjda föräldrar och framförallt kul med nöjda barn!
  • Har även upplevt den mindre trevliga delen med att jobba med yngre barn - magsjuka!
  • Jag har lekt med Lovisa en stund efter jobbet. Hur kul det nu är att leka med en 4 åring som undrade om jag hade fel på hjärnan när jag bad henne städa undan alla de leksaker som hon hade dragit fram!
  • Lägenheten var väldigt fint städat när jag kom hem och allt utrensat skräp var borta! :) 158711-59
  • Jag kunde träna så smått på gymmet! Förkylningen har lättat! Lite snuvig är jag, och lite rosslig i halsen men inget ont gör det. Så lite lätt kom jag igång idag igen! Äntligen!  ;)

Nu till lite andra skitiga saker som har hänt idag. Läs ej vidare om du inte gillar skit-saker!     158711-55

Andreas skulle tvätta idag och han kom ner i tvättstugan samtidigt som entjej från gården. De tyckte att det luktade illa där nere och när de kollat runt lite så upptäckte hon att någon hade bajsat (!) bakom en maskin. Fy f*n vad äckligt!! Någon hade även klippt av en slang från en maskin, och tjejen som var där nere sa att detta var inte första gången något sådant här har hänt där nere. Nog för att det är lite sunkigt där nere, och att det inte alltid funkar som det ska men detta tar ju priset. Det finns en tvättrumsmarodör här i området. Människan måste ju ha något fel på hjärnan (för att citera Lovisa 4 år). Nu är det iaf en tvättmaskin som står högst på önskelistan för oss, för där nere vill man ju inte tvätta - det är ju skitäckligt!

När vi ändå är inne på ämnet... på
www.bajs.no kan man räkna ut hur många kilo man har bajsat under sin livstid. Det ni! Det finns många saker på Internet som man inte trodde man någonsin skulle få se...
Nu kanske det är dags att sätta stopp för detta inlägg för det blir ju bara värre och värre, men jag har varnat er!

Kram Elin


För den nyfikne: Jag har levt i 9170 dagar och lyckats bajsa 1120 kg - vad kommer du upp i?


Kommentarer
Postat av: Anonym

1204 kg grön/brunt klegg ;) vad vinner jag?

2007-01-15 @ 21:52:24
Postat av: Karin

1049 kg blev det.. värdelöst vetande!! :) Duktig fröken du e systra mi, kul att de är nöjda och glada! Lilla Lovisa bevisar ytterligare en gång att hon är en tuff och kaxig liten tjej! Hon är för söt!! Kram på re!!

Postat av: Maria

Grattis till dina första utvecklingssamtal o till att vara en sån bra lärare! Och till att vara en sån duktig bajsare ;)
Kram!

2007-01-16 @ 10:34:30
Postat av: Mia

GRATTIS TILL ANDREAS!!!! Vad kul:) Elin du är så duktig att jag baxnar! Sedan detta med bajs, jag kom upp i 458 kg! ;( Får ta i hårdare, jag visste det!

Kram Mia

2007-01-16 @ 11:25:58
URL: http://www.miart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback