Skitdag!

Hej,

Först måste jag göra en rättelse av gårdagens inlägg. Jag var inte bara i Alingsås och tog ut min far på en springrunda igår utan jag tog även ut min mor och hund på en promenad! Man måste åka och se till att föräldrarna kommer ut ibland! :)

Idag var första dan på jobbet, efter lovet, för de allra flesta. Utom för min kollega då, som inte dök upp! Ingen har hört något och hon kommer inte överhuvudtaget. Jaha, så ska jag planera då för hela förskoleklassverksamheten? När kommer hon? Kommer hon överhuvudtaget? Vem ska ha hennes utvecklingssamtal? Jag? När?  Vad säger vi till alla föräldrar? Härlig start på den nya terminen!

Efter litet samtal med chefen så bestämde vi att jag får planera in även hennes utvecklingssamtal, och förbereda mig för dem. Samtidigt som jag ska ha mina. Alla föräldrar har inte skrivit upp sig på listan än, och där jag har luckor på min lista kan jag skriva i de från hennes klass och det är bara 1-2 föräldrar som jag i så fall behöver bestämma ny tid med. Men jag måste även få in 12 andra samtal på något sätt! Men först måste jag prata med henne för att se hur hon vill göra.

Tror hon att hon är där den 22:e så kanske hon kan boka om sina samtal... tror hon att hon är borta längre så måste jag köra på med hennes samtal också!Har ringt henne idag men då var hon upptagen med "en annan sak" sa hennes man och han skulle be henne ringa mig lite senare. Jag har även mailat henne nu och skickat ett sms att jag har lite brådskande frågor och att hon kan maila istället för att ringa om hon hellre vill det. Men imorgon måste jag veta för då börjar skolan och då måste alla föräldrar få information! man vill ju helst inte störa henne när hon är hemma sjukskriven, men nu måste jag!

Tur att jag har Magda och Andreas på jobbet iaf. De hjälper till och stödjer mig! :)

Nu ska jag ta en promenad så att jag kommer ut lite idag! Vill hitta på något och röra lite på mig. Men tränade ju både lördag och söndag så får bli lite vilodag idag. Imorgon också för då ska jag hem till Lovisa på kvällen och leka med henne! :)

Träningsveckan kommer nog se ut ungefär som förra veckan, men får se om jag får in alla pass. Men men, det ger sig. Behöver iaf träna när jag har mycket att göra på jobbet för då kopplar jag bort jobbet och alla de där sakerna! :)

Nä, dax att röra på sig lite.... 

Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback