Ny vecka!

Godafton och God start på den nya veckan! :)

Igår var jag lite piggare! Startade dagen med lite jobb så att det skulle blir gjort! Sen stack jag ut på en löprunda! Det blev en 8 km runda på 45 min och jag är nöjd! Enligt programmet skulle det ligga på 48 min, så jag klarade det med marginal!   

Efter joggrundan åkte jag till Alingsås! Var länge sen jag var där så tänkte hälsa på lite! Mitt hår behövde toppas också så jag tänkte slå två smällar på samma fluga och klippa mig i samband med lite föräldrabesök! Så mamma toppade mitt hår och så fick jag klippt luggen så nu kan jag se ut igen! :)

Passade även på att hälsa på min lilla farmor! Hon berättade roliga historier om förr i tiden och det är väldigt roligt att höra! Kul att hon minns det fastän hon är 91 år nu! Vi hann även spela två omgångar kort! :)
158711-71


Idag var det dags för jobb igen! Hade en ganska trevlig förmiddag med snälla barn! :) Sen var det dags för 4 samtal och nu har jag gjort 19 stycken totalt så jag har klarat av mer än hälften! De fyra jag hade idag gick bra och de var nöjda!

Efter jobbet så åkte jag direkt till bibblan och lämnade igen böcker och sen handlade jag lite mat! kom hem och fikade lite och pysslade lite tills imorgon! Ska göra småböcker med barnen imorrn, och då ska alla få varsin. De får ett a4 som man viker i 4 delar så blir det en bok. Boken heter Ada och Ola och handlar om en apa och en orm.. Och så har jag gjort ett stort exemplar som vi kan läsa i tillsammans först så kan alla känna att de läser fastän de egentligen bara läser i kör. Har en del små läsare nu så de måste ju få lite att läsa också! :) Men de var utan färg så fick sätta mig och färglägga mina idag så att det är lite roligare imorgon! Tror det kan bli ett populärt inslag, men jag återkommer med responsen i morgondagens blogg!

Sprang en runda nu på kvällen och det gick bra! Programmet sa att jag skulle ta 10 km på 56-58 min och jag kom runt på 57 min så det blev ju bra! Var en fin ny runda, men jag kom vilse en gång... men men, hittade ut på rätt väg ganska snart iaf! :)

Imorrn efter jobbet är det ett samtal, sen har vi konferens i a-laget, och på kvällen blir det kvällsmöte med all personal - Inte en drömtisdag direkt! Men men, kvällsmötet är ju ändå ganska aktuellt just nu känns det som så hoppas det blir givande! 

Ha det gott allihopa, nu ska jag sova!

Kram Elin


158711-70

Det är väl ungefär så här jag ser ut när jag är ute och ränner! ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

Lång dag på jobbet idag då! Skojigt med den lilla boken ni gör, hoppas barnen tyckte om det! Har du börjat läsa boken du lånade av mig? Den e jättebra! Idag ska jag på glasfusing, ska bli kul! :) Synd att du inte kan följa med!! Puss och kram!!

2007-01-30 @ 12:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback