Lite smått och gott!

Nu är det torsdag, och arbetsveckan drar ihop sig... Känns skönt med fredag nu, behöver en helg känner jag, trots att veckan har gått väldigt fort! Har vart en bra vecka på jobbet. 6 samtal avklarade och ett till imorgon! De jag har haft har varit positiva och ska det vara så att ha utvecklingssamtal så är det ju trevligt. det jobbiga är ju allt förarbete.... Har 10 samtal nästa vecka som jag nog får sätta mig med i helgen. Iaf de som jag ska ha på måndag! 

De flesta barn är ju jättegoa och funkar bra i skolan och det är ju det vi ska fokusera mest på. Att man kan sitta i samlingsringen, att man kan arbeta utan att störa, att man kan räcka upp handen och alla rutiner kring arbeter, inte hur långt de har kommit eller så! Har fått mycket positiva kommentarer från föräldrarna om hur vi arbetar och det är roligt, speciellt nu! :) Blir nog så att jag tar alla samtal för min kollega blir med stor säkerhet sjukskriven 2 veckor till nu. (Säkert mer, men de tar 2 veckor i taget). Lika bra det, jag har ju lagt upp samtalstiderna och börjat gå igenom barnen, åtminstone i tanken! Jag skriver upp all  tid jag gör extra så det blir ju iaf mer pengar av allt det här! :)

Idag sprang jag en runda när jag kom hem! Var så skönt att slippa regnet och blåsten. Var lagom kallt och det kändes bra att springa... Blev milen på strax under 1 timme! Har vart på gymmet idag också för att hämta ut "Sverigekort" till mig och Andreas. Han köpte nämligen också kort på Aero igår så då var vi på gymmet ihop, och man kan använda de korten på flera klubbar i Sverige så jag hämtade ut ett sådant extrakort som vi kan använda i Helsingborg i helgen om vi vill! Är ju toppen, då kan man ju testa lite olika gym om man reser nånstans! :)

I helgen blir det alltså Helsingborg! Sandra har fyllt år så vi ska dit på kalas på lördag - GRATTIS till dig! :) Och så fyller Svärfar år i helgen så kan vi passa på att gratulera honom också! Jag har gjort lite kort här ikväll och kan lägga upp det som Svärfar får eftersom jag tror att han inte kikar in här ändå! :) Det andra kan jag lägga upp sen efter helgen!

Nu är det dags att lägga sig! Har packat nästan klart... träningskläderna hänger på tork så dem får jag slänga ner imorgonbitti!


Ha det bra allihop!

Kram Elin


 





Vad ska DU hitta på i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback