Knådad som en deg...


158711-38                                       

Japps, idag var det dags för massage på Göteborgs Spa! Bara känslan när man kom in dit var avslappning! Fick slå mig ner i en fotölj och fylla i ett papper och sen vänta där en stund. Var ett harmoniskt och skönt rum och det var lugn och avslappnande musik på i bakgrunden. Bara det gjorde att jag nästan somnade!

Sen fick jag komma in och lägga mig på massagebänken och det var njutning på hög nivå! Hon som masserade var väldigt duktig och det var otroligt skönt. Tror jag somnade till lite innan det var dags att vända på sig för att ta ryggen! När allt var klart fick jag ligga kvar en stund och bara slappna av och då var det också nära att jag somnade lite.

Efter massagen så frågade hon hur jag tyckte det var och så, och så sa hon att det var roligt att jag kunde slappna av så mycket. Hehe, vem hade inte slappnat av i det läget!?

Jag avslutar detta inlägg med att tacka mina kära syskon med respektive för en skön julklapp! :) 

                                158711-39

Kommentarer
Postat av: Karin

Vassego! :) Bra att det var bra där! Kanske ska gå dit nån gång jag också...

Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback