Innebandy



Japp, morgonen startade med innebandy för min del. 7.50 hämtades vi av Johan för att bege oss till Backatorpsskolans idrottssal! De andra "gubbarna" sa att det var OK att jag var med så då var det bara att kasta sig in i spelet!

Jag kände mig aningen förvirrad till en början och sprang nog mest omkring, men efter ett tag så fick man lite mer kontroll över både klubba och boll och jag tror att Innebandy bygger ganska mycket på det :) Jag lyckades iaf bryta ett par anfall och sånt, och det är ju fint! :)

Hur det än gick för mig så var de i alla fall riktigt kul att spela igen! Blev nog totalt 1,5 timmes spel idag och man känner sig verkligen nöjd efteråt! Hoppas man kan vara med igen, men jag har satt Andreas på att kolla upp så att de andra verkligen tycker det är okej! Vill inte att de ska tycka det blir tråkigt eller något annat trams!

Efter innebandy har jag ägnat dagen åt vårt Tvättberg! Nu är sista maskinen i och sen ska allt bara torka också! Jag har även läst igenom en kompis Examensarbete och det var faktiskt riktigt trevligt! De skriver om ett väldigt intressant ämne så jag ser det lite som kompetensutveckling att läsa det. Ska sätta mig nu och maila henne mina kommentarer så att de kan jobba vidare med det! Jag önskar dem all lycka till men jag vet att det kommer gå bra för dem, för arbetet är bra!!!

Kvällen blir nog lung... Pratade lite om bio men tror nog vi hyr en/ett par Wallanderfilmer och sitter hemma istället! Har fastnat lite i Wallander nu och har nog sett 3 stycken denna veckan! :)





That's all for today.... åtminstone tror jag det! :)


Kram
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback