Dagens pyssel!

Dagens pyssel, och gårdagens, var ödlor av pärlor och min kan ni se p åbilden! :) Är nöjd med den och tycker den blev söt! :) Var iaf en kul idé och vi har även skrivit ut beskrivningar för sjöjungfrur och kaniner, får se om jag lyckas få ihop dem! Mest impad är man ju av att 6-åringar lyckas få ihop dessa ödlor! :)

Lång dag på jobbet, vilket innebär en kort blogg för jag ska strax lägga mig! Kvällsmötet var väl såsdär givande. Många av diskussionerna berörde skolan och fritidset och inte ritkigt vår verksamhet! 

Får hoppa in tidigare imorrn dessutom för Magda blev sjuk idag så vi får pussla lite tider nu! Men men, har vart med om värre..... tror jag!

Småböckerna blev lyckade och det blir nog fler sådana böcker! :)


Gonatt!

Kram Elin



158711-72

Kommentarer
Postat av: ninna81

Vilken söt ödla; har inte sett någon sådan förrut! Kul saker ni hittar på med barnen förresten!

Postat av: Karin

Gullig ödla, vilken duktig fröken du e! Och vilka duktiga barn du verkar ha! Kram kram!

2007-01-31 @ 12:46:04
URL: http://taninen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback