Söndag igen....

... och det innebär att det snart är dags att jobba igen! Sportlovet är slut nu och imorrn kommer alla ungar tillbaka! Blir kul att träffa dem igen! Har ju vart så få barn på lovet så nu är man (kanske) redo för allihopa igen! Vart skönt att ta det så lugnt på jobbet en vecka. Vi har planerat upp veckorna som är fram till påsklovet nu., det är bara 6 veckor tills det är lov igen! Så det är skönt att ha en grovplanering för de veckorna så kan man finjustera allteftersom! Bara 4 utvecklingssamtal kvar också, och det är riktigt nice..... har alltså lyckats ha 28 stycken nu! :)

I lördags var det dags för innebandy.... Gick inte sådär väldans bra! Verkade som om jag aldrig hållt i en innebandyklubba för jag kunde iaf inte använda den! Men men, fick springa av sig lite iaf och det var skönt! Efter innebandyn så åkte vi till Alingsås. Amy har fyllt 25 - Grattis - så hon hade öppet hus igår! Var trevligt och massa god mat! :) Var kul att träffa Therese och Sara, för det var ett tag sen!



Idag skulle jag och pappa springa på Hjortgården hade vi planerat! Skulle lägga ihop massa rundor där och få ihop ett långt pass. Men en bit in skogen så fick pappa ont i vaden så han fick vända hemåt igen. Det var trist. Jag sprang klart den rundan som vi hade börjat på, men sen sprang jag hem igen för det var inte så kul själv! Hoppas att vaden blir bättre snart, så att vi kan ta den rundan som vi hade planerat!

Imorrn ska jag springa med Anna igen. Vi ska upp till Skatås och springa med Solvikingarnas löpargrupp! Ska bli roligt att se hur det är och vad det är för människor som är med! Hoppas på att det är bra upplagt och latt det blir ite intervaller för det är det som är svårast att få till själv!



Har blivit två nya kort denna veckan som jag kan publicera nu, eftersom båda korten har hamnat hos de personer de ska till ! :)



Lena som fyllde år igår fick detta:         







Och Amy fick detta:
           




Sist men inte minst, vill jag passa på att presentera...................................mina nya stövlar:







Ha det så bra allihopa!

Skriv gärna en kommentar i 'gästboken' om du ändå har kommit så här långt!


Kram Elin


Kommentarer
Postat av: Karin

Vill också ha fina stövlar!! =) Kramar!

2007-02-18 @ 22:14:51
Postat av: Anonym

Det vill inte jag ha :)

"döm dö dö döm döm"

2007-02-18 @ 23:29:19
Postat av: Anonym

tjick tjick

2007-02-19 @ 06:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback