Manifestation

Idag har vi manifesterat, men vi var väl de enda på hela gården! Får väl iaf försöka göra det man kan för att hjälpa Moder Jord!

http://www.aftonbladet.se/vss/klimathotet/story/0,2789,989999,00.html

Jobbet idag flöt på smärtfritt trots bara en vikarier för två sjuka! Men men, det gick ju bra! Två utvecklingssamtal var det också. Detr första gick bra och kändes fint. Det andra gick väl bra men det är svårt att försöka jobba mot att barnen ska klara av satt sitta stilla i skolan när det är fullt tillåtet att klättra i gardinerna hemma!

Nu ska jag förbereda morgondagens samtal och sen är det nog dags för lite läsning!



Manifesterade Du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visste inte om att det skulle vara en manifestation, annars hade jag gjort det!! Imorn ska jag klippa mig och sen ska vi på stort partaj i Ulricehamn! :) Puss o kram!

2007-02-01 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback