Måndag igen!

Då var det måndag igen, men den här veckan är det sportlov och det gör det till en riktigt nice vecka! Har just nu 7 barn som leker riktigtbra tillsammans! Gott att jobba då! Har preis ätit lunch och snart ska vi ta oss ut här! Kommer väl va ungefär lika många barn hela veckan, så blir gott att jobba då!

Ikväll är det kvällsmöte 17-19... Italiensk buffé är utlovad så man kan nog härda ut kvällen då! Slutar 14 egentligen men får då 3 timmars tid att planera på, vilket är toppen! Bra att sitta kvar här och göra det för här finns ju allt material! :)

Blev en lång promenad igår! Åkte med Andy in till Brunnsparken när han skulle med bussen till Helsingborg. Sen gick jag från Brunnsparken till Förlunda Torg! Tog 1,5 timme och var riktigt härligt. Gick Vasagatan sen genom Linne - Slottsskogen - Högsbo..... Blev en ordentlig promenix!

Förra veckans träningkan sammanfattas så här:

8 km på 45 min
6 km på 34 min + gymträning 1 tim.
12.5 km på 1 tim 15 min.

Blev lite mindre löpniong än planerat. Långpasset på 18 km uteblev men 12,5 km fick duga! Var så himla trött den dan så var nöjd med att orka komma ut överhuvudtaget!

Denna vecka ska långpasset vara på 20 km... Ska man ta en låååång runda då, eller välja en milsrunda och springa den 2 varv då? Tar man en runda 2 varv så kanske det känns kortare + att man får öva psyket på att springa samma runda 2 varv.. Så är ju ändå Stockholm Marathon upplagt! Vad tycker ni???


Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback