Innebandymorgon!




Hej alla glada,

Lördag igen, och med det innebandy på morgonen!
Sov gott inatt, och jag somnade lite väl gott i soffan innan filmen igårkväll var slut, men men gjorde ju att jag fick ett par välbehövliga timmar med sömn! När klockan ringde imorse så var jag faktiskt aningen vaken redan innan så det var inte så jobbigt att ta sig upp! Hade ju faktiskt fått lite mer än 1 timmes sovmorgon! :)

Vet inte om det beror på den väldans goda nattsömnen, eller om det var något annat men innebandyspelet idag gick skitbra! Helt klart över förväntan! Jag inledde med morgondagens två första mål så det kändes gott och det var helt klart en egokick! Sedan kom det faktiskt ett par mål till i varje match vi spelade! :) Vi spelade 3 mot 2 idag och det innebar ju en hel del springning för oss alla, men det var riktigt roligt! Blev totalt 1,5 timmes spel idag och det var kul! :)

Har vart hemma ett tag nu och slappat! Just nu väntar jag på att min tvätt sdka bli klar i tvättstugan och sen ska jag nog åka ut mot Lindome! Andy är redan där och hjälper Johan lite, eller tvärtom! Så jag ska dra mig ut dit jag också och sen ska jag tvinga dem att se Melodifestivalen med mig! :)

Ha en bra lördag, det ska jag ha! :)

Kram Elin



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå johan hjälper mig .. kyss min &#¤ ... tvärtom juh...

2007-02-04 @ 00:39:32
Postat av: Anonym

Hihi, jag vet! :)

2007-02-04 @ 00:44:46
Postat av: Karin

Inget bajs i tvättstugan denna gången då?! *asg* Puss & Kram!

2007-02-04 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback