Inbrott!

Jajamän, det har varit inbrott i vårt källarförråd! Vår granne knackade på här i eftermiddags för att fråga om vi "har förrådet till vänster om dörren?" Ja, det har vi ju då så han berättade att det varit inbrott i vårt förråd, och i deras!

Jag stack ner till förrådet för att kolla hur det såg ut för Andreas cykel står ju där nere och så! När jag kom ner och kikade in i förrådet så ------ var allt kvar! Låset var uppbrutet men cykeln stod kvar. Kikade även i lådorna vi har men inget verkar saknas. Är ju inte direkt något av värde för nån annan än oss i dem men man vet ju aldrig! Men inget var ju borta för vår del, så jag ringde Hyresvärden för att rapportera till dem att låset var sönder så att de kan komma hit och fixa det! Sen bar jag upp Andreas cykel till lägenheten - man vill ju inte att någon ska sno den! :)

Pratade med grannen igen sen och de hade snott ett bord och stolar från dem, tror jag. Och nån resväska, men de hade lämnat en resväska kvar (en ganska dyr Samsonite) och så hade de låtit deras vinterdäck och andra värdefulla saker ligga kvar! Verkar ju vara typ Björnligan som varit i farten!



 Har detta gäng besökt vårt förråd, tro?



Andreas åkte ner till Skåne idag. Passa på att övningskör lite nu - inte lång tid kvar med det där nu! Snart kan jag kanske bli körd till jobbet! :) Han ska på anställningsintervju i Malmö på torsdag också. Jag hoppas det går lagom bra! :) Hehe! Är ju ett jobb som är helt rätt för honom så man hoppas ju att han får det och sen att de säger "och självklart kan du jobba med detta hemifrån Göteborg!" :) Men men, får han det så får vi ju se då vad som händer. Väldigt roligt att han får komma på intervju iaf, det är alltid uppmuntrande! Lycka till älskling!







Jag har vart och tränat nu på eftermiddan! Blev 6 km på löpbandet och sen gymmet efter det! Det var skönt!! Nu blir det dock vila imorgon för har tränat flera dagar i rad nu! Innebandy i lördags och sen 8 km både söndag och måndag! Så vilodag imorrn är ett måste! Ska se sen om jag kan ta ett längre pass på torsdag, så man får in någon form av långpass denna vecka! Men vi får se hur man orkar efter jobbet då! I helgen kan det inte bli för på lördag ska vi till Vattenpalatset i Lerum och bada med Lovisa och killarna och så ska jag ut på kvällen så söndan går också bort!  

Nu ska jag ta och plocka ihop för imorgon, ska på utflykt med barnen så ska ha med matsäck! Vi ska till Fjäderborgen och spela badminton, får se hur det går med våra ungar men ska bli kul att testa iaf! 

 Ha det bra,  


Kram Elin


Kommentarer
Postat av: Karin

Tur att ni inte blev av med något när Björnligan var där! Aldrig kul när någon har varit och rotat bland ens saker, och stackars grannen! Knepigt att de inte tog cykeln... Spännande för Andy som ska på intervju! Du får rapportera hur det gick sen! Jag ska också på intervju imorn.. *jättenervös*
Du får hälsa Lovisa från oss och Diesel på lördag, fy vad skoj med vattenpalatset, det är där de har utebassäng va?!
Ha det så bra!! Kramar lillasyster!

2007-02-07 @ 14:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback