Bowling




Yes, idag var det bowling och mat med jobbet! Bowlade först en timme på Star bowling, och det gick superbra för min del! Faktiskt min bästa bowlingomgång någonsin om jag ska vara ärlig! Inledde med en strike och sen blev en del andra bra grejjer, så var riktigt kul! Andra serien inledde jag med 3 spärrar och en del fina resultat så det var skoj! :)

Efter bowlingen var det mat och det var riktigt gott! Kan verkligen rekommendera en kväll där! Nu ska jag sova, ska ju ändå jobba imorrn!

Gonatt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bolwingen :)

Vad är det? Gött att höra att du är bra på det iaf :p

2007-02-08 @ 19:32:12
Postat av: Anonym

Du har ju bowlingen i blodet! Efter farfar! :) Puss o kram!

2007-02-08 @ 20:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback