Två sega pass........

Denna vecka har det blivit två sega pass... Ett i måndags på ca 7,5 km och det gick runt på 46 min o snittiden blev 6,05 min/km... Ingen höjdartid, men var ganska seg i benen eftersom jag tränade innebandy i lördags och sen sprang en runda på söndagen med betydligt bättre snitt på, så kände okej efter måndagspasset iaf!

Idag kom jag ut igen, och benen kändes forffarande stela, eller iaf trötta, och 8,1 km klarades av på 48.19 min, och snittade 5,58 min/km! Nu ska jag nog vila benen lite. Åker bort i helgen och hinner nog inte ens en runda till denna vecka! Träningsprogrammet sa tre pass, men jag skrev ju redan tidigare att denna vecka är jag glad om jag hinner ut två pass, och det är nu gjort! =)

En kortis skulle jag hinna med på fredagmorgon, men får se då hur det är med det! Morgonpassen har ju en tendens att inte bli av...

Klockan 9.00 på fredag ska jag iaf vara klar att åka, men vart ska vi????????????? Är så jäkla nyfiken nu, och Andreas lämnar inga som helst ledtrådar! Fiskar efter ledtrådar eller en försägning, men icke sa nicke! Men packningslistan är knäpp med bl.a. Flipflop, bikini, silvertejp, pass, göteborgskarta, vinterjacka, myskläder, finkläder...... VART ÄR VI PÅ VÄG - 10 p!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill också veta!!!! *nyfiken*

2007-12-13 @ 09:27:07
Postat av: Elin

Hehe... jag sa till Andreas att han kan ju berätta för dig vart vi ska, men han trodde att jag skulle få veta det då?! Förstår inte detta! :)

2007-12-13 @ 12:27:43
Postat av: Karin

Va?! Varför skulle du få det?! ;) kanske ett klokt beslut av honom! Kramar!

2007-12-13 @ 18:38:09
Postat av: Andreas

Okej jag ska avslöja var vi ska ... vi ska åka till .. nej nu måste jag gå ...

2007-12-13 @ 20:50:52
Postat av: Elin

åååååååå hela tiden är det så här....

2007-12-13 @ 22:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback