På Spåret!

20 p. - Vart är vi på väg???

Ledtråd
Jag behövde inte ha med mig följande saker från packningslistan; silvertejp, 2 gafflar, 2 skedar, karta över Göteborg, mössa......

Gissa gärna så ser vi om vi hamnar rätt!

***************************************************************************************************************

Jag bli lika glad vart vi än hamnar för det ska bli så himla skönt att komma iväg någonstans! Jag ska nu skriva ner 10 gissningar och så ska jag se om något av dem stämmer! Skriver dem utan inbördes ordning:

London, Dublin, Paris, Köpenhamn, Oslo, Prag, Lübeck, Annan stad i Tyskland, Bodö (men då borde han sagt ngt om varma kläder, och det har han inte gjort!) Wien.

Hmm.... tror nog inte på alla de gissningarna men 10 stycken skulle skrivas ner, och då får jag ju göra det!! Kanske är helt ute och cyklar, och snart sitter väl Andreas här och läser och skrattar för sig själv! Men snart så får jag veta... imorgon klockan 9 bär det av! Resväskan är packad - fullpackad! Har svårt att packa i vanliga fall och nu är det ännu svårare att packa när man inte vet vad man ska göra ju ;)

Hoppas Du får en trevlig helg, för det kommer jag att få!!

Kram ELIN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaag vet. Ni ska till Ja vart var det nu? Har glömt det. Men det ligger inte långt från Holmenkollen och Tomteland. tror jag. Hoppas Ni haft en Trevlig wekend.
Kram tomten....!

2007-12-14 @ 16:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback