Myshelg!

Fredagens födelsedagsfirande var lugnt, men stillsamt! Räkor, vin, laxkrans (!) På spåret, och så lite Idolfinal därefter gjorde det till en skön hemmakväll! Var ordentligt trött och somnade väl lagom till att Marie sjöng vinnarlåten ungefär! Bra vinnare tycker jag iaf, båda är bra och Amanda kommer vi nog se mer av också!

Igår morse var det "upp o hoppa" klockan 7! Innebandymorgon! Johan hämtade mig för Andreas skule inte med idag eftersom han har varit sjuk hela veckan! Blev bra spel. Vi var 10 pers och jag hade rekryterat Fredrik också! Kul när vi är många så man kan spela ordentligt! =) Fick till en del bra saker igår på plan iaf, och jag är nöjd =) Känns ju som att man har blivit aningen bättre sen första gången man var där och spelade!

När jag kom hem så blev det rejäl frukost, och därefter lite städande! När det var gjort så gick var och en still sitt ;) Andy har återigen åkt in i Civ's värld, och jag satt helt fast vid Scraapbookingbordet! Började med mitt julklappsalbum  och jag hann med 6 Layouter igår... satt nog ungefär 12-18 och scraapade med kort paus för att steka pannkakor! Är himla nöjd med det som jag fick gjort igår, och bilder kommer här också - efter jul! Vet ju inte vilka som är inne och nosar här! ;)

Vid 18-19 tiden möttes vi upp igen, och begav oss till Johan och Linda för lite tacos och en spelkväll! Mycket trevligt, och ännu trevligare var ju att jag och Linda krossade killarna, både i TP och i Pictionary!  =) et bästa var nog vår finalfråga för de valde en brun för att de var så svåra och så handlade den om Nalle Puh! ;)



Idag blir det lite middag här hemma för familjen! Mamma, Pappa, Karin, Jens, Lena o Flemming kommer hit så blir det lite kalas! Så jag kanske ska ta och städa undan Scraapsakerna nu så att vi har någonstans att sitta sen!!
Får se om man hinner med en springrunda idag också, enl. träningsprogrammet ska ju en runda till in denna vecka, men får se om det hinns med! Nästa vecka vet jag att jag inte kommer ta alla pass eftersom vi åker bort över helgen, men får göra det man kan få ihop!

Ha en trevlig söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för ikväll!! Det var jättemysigt och jättegott!! :) Hoppas du hittar nåt ball på Panduro nu.. kanske en skärare?! ;) Puss o Kram!

2007-12-09 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback