Gott med ledighet!

Har haft en veckas ledigt nu, och det är riktigt skönt! Julen har passerat förbi, och det var väldigt mysigt! Firade tradionsenligt och i år var vi hos Berit och Hasse. God mat, julklappsspel, mys, Kalle Anka, Julklappar och trevligheter! =) Tomten var snäll i år också, som han brukar vara =) Fick pengar till körlektioner, en snygg tröja från Andreas, En blender, underställ, mössa och vantar till löpningen, sängkläder, Temuggar, Presentkort på Panduro, Fina papper till scrappandet, Sittunderlägg som mamma har gjort, spel till Playstation 2, böcker, presentkort på Ikea!


Carrie Hood








<--- En liknande tröja fick jag an Andy, men en rosa!







Under veckan som gårr har både jag och Andreas varit lediga, och det har varit väldigt skönt! Blivit många lata dagar och jag har läst en hel del! Vi har även hunnit med att springa tillsammans en gång, och var för sig en gång!

I tisdags var vi på bio med Karin och Jens, och såg Guldkompassen. Inte en film man måste se på bio kanske, men den var okej! Men nästa film kommer vi nog väntamed och se på hemma istället =)  

I onsdags var Jenatte & Martin, och Camilla & Denis inne på lite mat och sen spelade vi När och Fjärran! Och i torsdags fick vi äntligen träffa Maria och Richard igen. De har varit på Turne i Göteborgstrakten nu en vecka, och avslutade turnen här! Ku att vi även kunde samla iho plite oflk här så att de fick passa på att träffa så många som möjligt medans de var i stan! Tidigt på fredagsmorgonen så körde Andy dem till stationen, och så påbärjade de sin resa norrut!

Igår åkte vi ut till Alinge Texas, och därifrån tog vi en liten utflykt!Jag, Andy, mamma och pappa körde runt på slätta' och såg oss omkring! Fåglum, Nossebro och Vara fick besök av oss, och i Vara fikade vi på ´Konditori Nordpolen innan vi begav oss hemåt för en tacomiddag!

Skönt med så här lugn semestervecka, och det bästa av allt är att jag är lika ledig nästa vecka också! Antagligen kommer jag att spendera de dagarna i Alingsås så att jag kan köra så mycket som möjligt! Andy jobbar då så han är i Skåne onsd-fred.!

Nu ska vi ut och handla lite! LIte grejs inför nyår, och annat smått och gott!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback