26 år

Blir jag idag! Detta firades med skönsång och frukost på sängen imorse innan min käre sambo körde mig till jobbet! Som present fick jag en resa som går av stapeln nästa helg - men vart? Det får jag inte veta förrän på fredag! Är ledig på fredagen iaf, och har fått en packningslista som innehåller allt från silvertejp, till pass, till bikini, till mössa och vantar!

På jobbet blev jag också uppvaktad och  jag fick en bok - Kullagret av Lina, och ett mycket snajsigt kort på mig som Tiger! Speciellt Tigerkortet uppskattades av barnen! :) Av Andreas fick jag en minimini julkrubba i plast, och av Anna fick jag Schlagerspelet! =) Blev även lite skönsång från alla barn! =) 

Efter jobbet hämtade Andy mig så åkte vi och handlade lite inför helgen. Blir lite kalajs för familjen på söndag så har köpt det som behövs till det! Nu är det snart dags för räkmiddag! Mums vad gott det ska bli!

Tack för alla grattissms och annat fint som kommit! =)

Kram Elin


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hoppas att Andreas hälsade ett stort GRATTIS från mig och Marcus.
Låter som att du har haft en bra födelsedag!
Kram Kram

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!

2007-12-07 @ 21:18:02
Postat av: Syster yster

GRATTIS igen!! :) Hoppas du haft en riktigt bra födelsedag allra käraste syster! Älskar dig! Puss o kram!

2007-12-07 @ 21:54:06
Postat av: Spessartin

Stort grattis så här lite i efterskott! Jag hänger ju aldrig med när det gäller någonting så jag får ta lite såhär dagen efter! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback