Utmanad!


Jag har blivit utmanad av
Moa i en liten musiklek! Och självklart antar jag utmaningen!

Reglerna:

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn?t make sense. NO CHEATING!

Och till sist - jag utmanar: Taninen , Linda och Sandra!

1. Will it be ok?
Give It Up - KC & The Sunshine Band (Ajdå, ingen idé att försöka?)

2. How are you feeling today?
Trust is shareware - The Ark (förtroendeingivande kanske?)

3. How do your friends see you?
I don't feel lika dancin' - Scissor Sisters (Njae, brukar oftast känna för att dansa och det vet de!)

4. Will you get married?
Live forever - Magnus Carlsson (Forever - together! Så jag tolkar det som ett ja!) 

5. What is your best friend's theme song?
Do what you want - Andreas Johnson (Japp, gör som du vill så blir det bäst!)

6. What is the story of your life?
Africa - Toto (Adrig vart där, men kanske får bli en resa till denna världsdel)

7. What was high school like?
Common People - Pulp (Japps, det var nog som för de flesta människor)

8. How can you get ahead in life?
Echo Chamber - The Ark (Hmmm okej!)

9. What is the best thing about your friends?
Grace Kelly - Mika (Alla är som Grace)

10. What is today going to be like?
Destiny Calling - Melody Club (Det får ödet avgöra...)

11. What is in store for this weekend?
When the night comes falling - Sebastian (När natten faller så blir det fest!)

12. What song describes you?
Daddy Cool - Boney M (Jag har en cool pappa, det har jag!)

13. To describe your grandparents?
(Dansar inte lika bra som) Sjömän - Gyllene Tider (Nej, jag tror faktiskt inte att de dansar lika bra som sjömän!)

14. How is your life going?
Let Me Entertain You - Robbie Williams (Det är en underhållande historia nästan varje dag!)

15. What song will they play at your funeral?
I Can Feel You - Sebastian (Lite otäckt för de som är där... men jag kanske menar att de känner min närvaro?)

16. How does the world see you?
Cecilia - Simon & Garfunkel (Som Cecilia - Who's the fuck is Cecilia?)

17. Will you have a happy life?
 Favorite waste of time - Bette Midler (Life is my favorite waste of time)

18. What do your friends really think of you?
Straight from the heart - Toto (Jag tar dem till mitt hjärta och talar rakt från hjärtat!)

19. Do people secretly lust after you?
Smells like teen spirit - Nirvana (Jojo då!)

20. How can I make myself happy?
Come On Over - Shania Twain (Bara att komma över....)

21. What should you do with your life?
Glorious - Andreas Johnson (Jag kommer bli något ärofullt och lysande!)

22. Will you ever have children?
Who's Da man - Elias feat. Frans (Med Andreas)

Kommentarer
Postat av: Karin

HAHAHAHA!! Vad roligt! Ska greja detta imorn.. ska nana nu! Gonatt syster yster!

2007-08-22 @ 22:49:48
Postat av: Moa

Haha, vad roligt, man kan skratta åt en del svar.

Postat av: trötter

jag är trött...

2007-08-24 @ 00:19:17
Postat av: Linda

Nu är mina svar klara! Läs min blogg ;-)

2007-08-24 @ 09:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback