Ullared

Till startsidan



Japp, det blev ett kort (!) stopp där på vägen upp från Helsingborg! En sådär 5 timmar eller så! ;) Slog iaf rekord i shoppingbeloppet där, neråt! Handlade för minsta summan någonsin (för min del) på Gekås och det får ju räknas som en bedrift! Blev bara saker som jag "behöver"! :) Lite duschcreme, lotion, tvättmedel och sånt, och  en klänning, jeans, och en tröja! Och så var det kanske något mer...  :) Man kan ju inte minnas allt..

Väl hemma så gjorde vi egen pizza, som blev mycket smaskig! Avrundade kvällen med att se på Speed, och om man ska jämföra vår dag med Sandra Bullocks dag i den filmen så var nog hennes ändå lite mer stressig! ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa en liten stund!

Ha det gott!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hata Ullared

2007-08-03 @ 18:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback