Personalfotografering

Idag var det dags för personalfotografering, både gruppkort och individuella kort. Ja precis, sådana där små kort som man tog när man gick i skolan! Eftersom jag hade sagt att det var okej att börja 7.30 imorse, så var det upp tidigt! Inte så att man är fåfäng, nejdå, men kortet ska ändå läggas ut på Intranätet under Personal så att alla ska se vem man är! Så lite mer än att kamma håret ville jag af göra! =)

Kom iaf iväg till jobbet i tid (!) och väl där var det lugnt. Har styrt verksamheten lite mer nu de senaste dagarna, och ser ganska bra resultat av det i gruppen. Gruppen känns inte lika "lätt" som förra året, men det finns guldkorn även här såklart! :)

Personalfotograferingen givck nog bra, det vet man ju inte förrän kuvertet med kort kommer! Men forgrafen sa att det såg fint ut! Hehe, det är kanske hennes jobb?!

Fick även en leverans av böcker och förbrukningsmaterial idag så det var som julafton! Dels kom äntligen min bok; Läslandet som jag väntat på! Ska ha den i bokstavsgenomgångsarbete (Finns det ordet?) Verkar så himla söt! Rapport om den kommer senare! Och så fick vi matteböckerna, som också verkar jättebra! Sak bli roligt att komma igång med detta! Jag har även beställt en bok som beskriver hur man kan arbeta med språket genom lekar, sånger och rim osv. den ska bli kul att läsa! Fanns massa matnyttigt i den, och övningar att använda sig av!




Nu när jag kom hem så var jag så jäkla trött, och vilade en liten stund med min sjuke sambo! Men att somna kl 17 är inget för mig, för då somnar jag aldrig ikväll. Ska jobba 7.30 imorrn också så vill helst inte vara vaken för sent då! :) Så efter en liten powernap så blev det en joggingrunda! Kunde kanske lika gärna ha avstått för det var varmt, segt och jobbigt idag!!! men samtidigt så är det väldigt skän nu efteråt, och man mår faktiskt ganska bra ändå! :) Ska sätta igång att fixa lite tacos nu, och sen kanske en film på det! Kan bli en ganska bra kväll! :)

Ha det gott!

~ Hur har din dag varit? ~

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad gott med tacos. :-) Min dag idag, har hittills varit underbar. Startade med hotell frukost med
två av mina vänner. Supermysigt. :-)

Postat av: Sandra

Min dag har oxå varit bra! Har tidig dag på torsdagar och då slutar jag kl.13. Därefter cyklade jag in till stan för fixa till mina naglar, nu e dem hela och fina igen:)
Nu ska jag snart ge mig iväg för lite träning=) det kommer bli jättekul!!
Ha det bra! Kram

2007-08-16 @ 18:18:24
Postat av: Linda

Min dag? Tja, vad ska man säga?? Andreas har väl berättat antar jag. Ta hand om varandra!
Kram

2007-08-16 @ 21:52:13
Postat av: Charlotte

Får man fråga vart du beställt Läslandet ifrån... Hittar den inte :(

2011-08-11 @ 22:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback