Matchresultat!












Matchresultatet blev 3 - 0 till Helsingborg, så nu är Andreas glad och nöjd! Blev en trevlig eftermiddag på Ullevi, för Johan och Linda var ju med! :) Utan att ha så bra koll på fotboll så tyckte jag nog ändå att HIF spelade bra idag, mot andra gånger jag sett dem så det var en kul match! Var dock lite tråkigt en period i andra halvlek när det inte hände så mycket! Men vad kan man begära, de tjänar ju bara några tusenlappar på att spela fotboll - inte för att prestera! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du kommer också börja hålla på Helsingborgs IF så småningom lilla gumman. När du fyller år så ska du få ett årskort på Olympia till nästa säsong, så kan du se alla HIF:s hemmamatcher!
Puss

2007-08-12 @ 20:21:17
Postat av: Linda

Tack för en trevlig match! Kul att man inte är den enda som gärna sneglar på annat än planen emellanåt... :o) Jag gjorde den där kändistesten förresten, och Månsan Zelmerlöv blev min hunk! Inte fel! :oD
Kram

Postat av: Moa

Oh, vad kul att gå på fotbollsmatch. :-)

2007-08-13 @ 11:27:23
URL: http://moaliten.blogg.se
Postat av: Elin

"Anonym": Njae, kan hitta på något att önska mig tills dess... ;)
Linda. Tack själv! Finns ju så mycket att se på runt omkring en fotbollsmatch, och det är kul! :)
Moa: Ja, det är kul att se fotboll! Och att titta på folk i publiken också! :)

2007-08-13 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback