Många långa dagar...

... har det blivit den här veckan, och det känns nu! Inte optimalt att jobba så som vi gjort, utan raster och så, men ibland får det gå ändå! och dte går ju, det är bara det att man är dödligt trött nu och inte kan förstå hurman ska orka resa sig från stolen här.

Har iaf fått fixat det mesta så att det är klart på måndag morgon när vi kommer! Och idag fick vi reda på att ett barn inte ska börja hos oss för de hade irngt och tackat nej. Barnet har inte  varit på inskolning eller så än, men de kanske hittade en annan skola som de ville ha. Så då kom ett nytt föräldrapar på besök på eftermiddagen! Fick träffa dem i 3 minuter innan jag var tvungen att rusa till bussen. Men hann iaf bestämma att vi skulle mötas kl 8.30 på måndagmorgon, så att vi kan prata lite då! :)

Matproblem för kvällen!!! VAD SKA VI ÄTA? Det står still i huvudet, och det enda alternativet som min käre sambo kommer med är ..... trumvirvel..... Tacos!! Men jag är lite halvt trött på det nu, och vi åt det i onsdags! Jag förstår älskling att du inte kan förstå att man är trött på det, men någon sorts variation är jag sugen på !: )

Annars så blir helgen nog lugn. Bär av till Lilla Edet imorgon för att provspringa banan för nästa helgs lilla strapats! Får känna på banan lite och se hur det går. Sprang ju häromdagen med sådär bra känsla i kroppen, så hoppas det känns bättre idag!

Nu är Andreas på väg hem, ska fundera ut lite mat så länge!

~Tips mottages tacksamt - vad ska du äta idag?? ~

Kommentarer
Postat av: Mia

Ett tips. Tacos!! :)) Nejdå, det som poppar upp är de där goda kycklingburritosarna ni bjöd oss på en gång! Sååå smaskiga. Pasta med små kasslerbitar, grönsaker och creme fraiche, kanske:)
Kram M

Postat av: Karin

hej! Jens är också trött på tacos (fasen!) men häromdagen lagade han kyckling tacos, mycket gott! Det kanske du kan prova! Puss o kram!

2007-08-17 @ 19:41:08
Postat av: Andreas

TACOS!!!! Men nej det vill ju inte du ... det var ju längesen vi hade det... onsdags ...
Det är ju sååå gott... Karin lär din syster tycka som du!

2007-08-17 @ 20:38:26
Postat av: Elin

Mia: Ja kyckling burritos är riktigt gott och det var en tanke till igår!!! Blev dock inte det, utan kinamat! :) Hade ingen ork att laga något så fick hämta istället....
Karin: Jag kan förstå Jens till viss del. Jag gilar Tacos, men inte varje dag! Med kyckling är det supergott... :)
Andy: Onsdags var det ja...

2007-08-18 @ 11:35:21
Postat av: Moa

Idag har jag ätit världens snabbaste rätt. Makrill i tomatsås med makaroner ( som fanns färdigkokta i kylen) Bara att värma i micron. Tråkigt kanske. ett roligare tips är hemmagjord pizza eller hamburgare, jag har fått värsta dillen på det!

2007-08-22 @ 19:17:41
URL: http://www.moaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback