Lugn och skön morgon!

Har sovit länge, längre än vad jag har gjort på länge! Men antagligen behövde jag det och då är det lika bra att låta det ske!

Gårdagens middags"bekymmer" löstes med ett besök på Rasa Sayang där vi inhandlade en portion stekt kyckling med grönsaker och cashewnötter! 10 små vårrullar fick det bli också! Det blir så himla mycket mat därifrån så vi klarade oss med detta och då fick vi ändå en matlåda över... Valuta för pengarna!

Vi var även inom Filmtajm för att få med oss lite film hem. Jag hittade ingen direkt som jag var så sugen på, men Andy ville se En natt på muséet, så den tog vi. Då garderade jag mig också, för jag var ganska säker på att jag skulle somna i soffan och nu kan han inte säga något om det eftersom han valde filmen.. :) Filmen var väl sådär, det jag såg av den då... för det dröjde ju inte jättelång tid innan jag somnade...Så det blev en ganska tidig kväll för min del!

Imorse blev det lång frukost. Har använt juicepressen vi fick och gjort färskpressad apelsinjuice... mmmm, riktgit gott! Nu ska vi göra oss iordning, och sen åka ut till Jeanette & Martin! Jag och Janet ska provspringa rundan inför nästa helg, och sen ska vi äta hos dem och se på fotboll! Jeanette ringde förut för att kolla med oss om det var okej att äta - - - - -  Ja, vad tror ni vi ska äta???
*
*
*
*
*
 *
 *
 *
 *
 *
*
*
 *
 *
 *
*
*
*
*

*
*
*
 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacos .....
gooooooooooooooooooooooooooooooooooooott .....

2007-08-18 @ 11:43:45
Postat av: Sandra

TACOS är jättegott!!!! Det åt vi igår! I like it!
Treevlig helg. Kram

2007-08-18 @ 14:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback