Det blev en joggingtur!

Det blev uppehåll i regnandet igår, så då fick jag fart ut och sprang en runda! var ganska skönt att komma ut en sväng och jogga på litegrann! Alltid skönt när man är lite seg efter jobbet och få lite frisk luft! Efter rundan igår så blev det lite mat, lite tv-tittande och sedan sänggång! En ganska behaglig kväll med andra ord!

Idag har jag haft bokstavsgenomgång med barnen för första gången! Bokstaven A blev det idag då, och det gick bra! Kul med små barn för de tycker det är så otroligt roligt att komma igång och arbeta! Efter sagan så fick alla barn göra varsin A-tavla som ska pryda väggen här hos oss!

Nu ska jag och Lina planera lite....   får se vad vi kan knåpa ihop! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallooo!
Då var man tillbaka på jobbet igen efter en elak førkylning. Ska direkt till frisøren nu nær jag slutar, så blir spænnande! Annars ær senaste nytt att det verkar som att vi får bredband/telefon om 2-3 veckor, wohoo! Blev riktigt glad, var rædd att det skulle drøja ænnu længre. Så snart kan jag sluta kænna mig som att jag bor 100000 mil från alla.
Ha det gott!
Stora kramar från mig

2007-08-29 @ 15:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback