6 år...




... av lycka! Idag är det på dagen 6 år sedan jag träffade min drömprins! På ett sätt känns det som om det var igår. Jag minns ju precis hur nervöst det var innan vi möttes i Göteborg, men på ett sätt känns det som så länge sedan för vi har gjort så mycket tillsammans! Vi har haft så fina år tillsammans, och jag mår så bra när jag är tillsammans med honom! Jag hoppas på en lång fortsättning ihop med dig, Andreas. 


                                                                              

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Å grattis! Ni är så goa ihop!! =) Hoppas ni har haft en riktigt bra dag!! Puss!

2007-08-13 @ 21:50:32
Postat av: Moa

Grattis! vad roligt! :-)

Postat av: Niels

Naaaaaaaaaaawww :)

2007-08-14 @ 11:13:19
Postat av: Linda

Grattis!! Vilka goa bilder på er!

2007-08-14 @ 19:51:14
URL: http://tashmiras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback