The one where Phoebe runs

Har precis sett ett Vänneravsnitt - The One Where Phoebe Runs.

Kortfattat är avsnittet ungefär så här:

Rachel och Phoebe ska ut och jogga, men Phoebe springer så konstigt så Rachel vill inte springa mer med henne. Hon tycker det är pinsamt, eftersom Phoebe springer och viftar med armarna, tar små skutt och ser allmänt lustig ut när hon springer. Rachel tycker det är pinsamt, eftersom folk kan se dem och det är ju en del folk som i omlopp i Central Park.

Rachel sticker ut och smygjoggar för att slippa springa med Phoebe, men detta upptäcker ju Phoebe ganska snart och blir sur. När Rachel till slut berättar varför hon inte vill jogga med Phoebe kan Phoebe inte alls förstå orsaken. "Det är ju bara folk som man aldrig mer kommer att träffa, och det blir mycket roligare att springa så här!" (Fritt citerat).

Så till slut så testar även Rachel på detta nya joggsätt, och fastnar för denna nya löparstil!


image108


Rachel ser ganska förskäckt ut när hon ser Phoebes löparstil.......


image109


... men hon inser ju ganska snart att det faktiskt är roligare att springa på detta sätt!

Phoebe har ju faktiskt rätt, och jag har tänkt på detta avsnitt ibland när jag är ute och springer! Ja, jag har t.om. testat för det verkar ju helt klart kul! Jag tror nog också att det kan vara bättre träning, eftersom man rör mer på hela kroppen men än så länge springer jag inte runt så på mina rundor. Jag testade uppe i skogen - någon kan ju se en annars! 




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback