K1355

Japps, nu har det kommit!!! Startnumren för Stockholm Marathon ligger nu på hemsidan, och mitt är K1355 och jag startar i startgrupp E. Näst sista gruppen! Har ju iaf seedat in mig lite dårå! :)

Nu ska jag diska och fixa undan här, sen blir det ett pass med backträning på Påvelund och därefter blir det muffinsbak!

Imorgon kommer jag återigen ikläda mig rollen som Enhets-Elin, men hon var på smygbesök redan idag! När barnen kom in från parken fanns det ett meddelande på tavlan från henne! :)
 
"Hej F-klass! Jag såg när ni jobbade med deciliter och liter förut idag för jag stod utanför! Ska bli spännande att läsa ert brev sen! Kram Enhets-Elin!"

Hehe, det blev livat när de kom in kan jag lova! Imorrn kommer de se mig och Enhets-Elin tillsammans för då har vi planerat att Malin ska klä ut sig till E-E och så ska hon och jag stå i ett fönster rakt över gården från vårt klassrum så att de kan se oss ihop! Hehe, och så ska barnen få se hur E-E binder fast mig! Sen tar jag rollen som E-E och bjuder dem på muffins! Blir en dramatisk dag imorgon med andra ord, och skådespelartalangerna kommer blomstra! :)


Tjipp och hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad skönt att läsa att du ska diska och fixa undan lite, sånt gillas :)
Vet du vad jag ska göra imorgon? :) Börshuset i Malmö.. haj haj puss puss du är bäst

2007-04-19 @ 19:34:17
Postat av: Karin

Haha, dramatik i skolan!! :) Jag vill se enhets elin! Henne har jag aldrig träffat, hon får gärna komma hit å bjuda på muffins! Kramar!

2007-04-21 @ 11:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback