24 kilometer och en massa cyklande!

24 kilometer blev det med Pappa i söndags! Som tur var så höll vädret sig fint, och vi tackar för det! Vi sprang ut mot Vardsjön, sen därifrån till Lövekulle! I Nolhaga tog vi två varv runt 4,2 km'aren och 1 varv runt 1,5 kilometaren och sen därifrån hem längs Gerdskastigen! På det hela taget kändes det bra, men man blir stum i benen och vad sjutton ska man göra åt en risig mage?

Nu är det påsklov men jag jobbar på fritids, och tyckte det kunde vara kul att cykla till jobbet! D vet man ju hur lång tid det tar och man kanske kan göra det lite då och då tänkte jag! Ville dock testa på lovet först eftersomdet då inte är lika viktigt att man är i tid och så! Blir nog inte alltför ofta som jag cyklar dit för det tog 55 min att komma dit och 1.05 att komma hem! LIte väl lång cykeltur för att man ska upp och göra det kl 7 på morgonen! Åtminstone nu när man springer såpass mycket!

Idag sla jag träffa Maria efter jobbet för en liten fika, och sen kanske jag tar en lugn jogg ikväll! Imorrn sk ajag springa hem från jobbet tänkte jag. Blir en lagom sträcka för uppvärmning på 2 km, fartlekar på 10 km och nedjogg på 2 km! Tror jag....



Ha en bra dag!

Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback