Vem är jag?

Ja, detta är en liten intervju med mig som åtminstone visar vem jag är och vad jag tycker i vissa frågor. Mer kommer komma fram ju längre tid jag skriver blogg!

Namn: Elin Maria Axell

Ålder: 25

Bor: I Göteborg med min sambo Andreas!

Jobbar: Som förskollärare i förskoleklass!

Intressen: Ja, fr de som känner mig så vet de att löpningen är en stor del av mitt liv just nu. Jag satsat på Stockholm Marathon 9 juni 2007 och därför är jag ganska aktiv löpare för tillfället! Springer gärna ofta och långt :) Om jag inte är ute och ränner så umgås jag helst med sambo och vänner, ser på film, läser, och jag tackar inte nej till en fest då och då! Jag har även börjat intressera mig för att göra kort till t.ex. födelsedagar, jul, inbjudningar osv. Himla kul och man kan bli sittande länge med det! kommer nog även att testa på scrapbooking så småningom för där finns det ju miljarder möjligheter! :) 
 

1.  Om du kunde bygga ett hus var som helst, var skulle det bli?
När havet och skogen!    

2.  Vilket är ditt favoritplagg? 
Det beror på situationen.... men klänning och kjol gillar jag mycket! Men går nog mest i jeans!

3.  Bästa fysiska detalj hos det motsatta könet?
Ögonen   

4.  Vilken är den senaste CD'n du köpte?

Hmmm, minns faktiskt inte det!
5.  Var är du helst?

Med Andreas, i skogen på en löprunda eller med mina vänner.
6.  Var är du minst gärna?

På stan på mellandagsrean. Där får jag lite smått panik, men jag kan ändå inte hålla mig därifrån. Man kan ju faktiskt hitta något bra! :)

7.  Var blir du helst masserad?
Fötterna!!!

8.  Vilket är viktigast: stark i sinnet eller stark i kroppen?

 Stark i sinnet.

9.  Hur dags vaknar du på morgonen?

Om det är vardag och jag ska jobba så ringer klockan 6.15 men vaknar gör jag kanske närjag kommit till jobbet vid 8 ;)  På helgerna varierar det!

10. Vilken köksmaskin tycker du bäst om?

Kaffebryggaren.

11. Vad gör dig riktigt arg?

Skitsnack bakom ryggen

12. Om du kunde spela något instrument, vilket skulle det vara?

Gitarr 

13. Favoritfärg?

Rosa....

14. Vad har du under sängen?

Dammråttor, en madrass, 2 backar med böcker, en skivstång med tillhörande tyngder och en magmaskin! :) Hehe, vi har en stor säng!

15. Tror du på ett liv efter döden?

ja, jag vill tror att något händer iaf!

16. Favoritbarnbok?

Johans Jul
17. Vilken årstid föredrar du?

Jag kan inte välja för jag gillar faktiskt alla och när varje årstid börjar gå mot sitt slut så längtar jag efter nästa!


18. Vilken hushållssyssla tycker du är tråkigast?

Vika in tvätten!

19. Om du kunde få en superkraft, vilken skulle det då vara?

Osynlig hade vart kul att vara! Eller kunna bota sjuka människor med tankens kraft kanske :)

20. Om du har en tatuering, vad föreställer den? 

Har ingen ännu..

21. Kan du jonglera?

Nej.. det är dåligt med bollkänslan enligt sambon ;) 

22. En person ur ditt förflutna som du önskar att du kunde gå tillbaka och
   tala med?

Farfar

23. Vilken är din favoritdag? 

Fredag

24. Vad finns i bagageutrymmet i din bil?

Har ingen bil!
25. Vilket föredrar du: sushi eller hamburgare?

Hamburgare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback