Nyår inte fest för alla

Tänk lite på detta, alla ni som skjuter raketer och smäller smällare hela veckan innan nyår! Vår hund Fanny är så rädd så henne får man inte ut när det börjar mörkna, och knappt dagtid heller när det har smällt som mest! Hon får lugnande medicin nu, och det är många hundar med henne som mår dåligt av alla dessa raketer!  

Fanny   Här är hon, vår lilla Fanny! :)




Ur GP
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=316311
Nyår inte fest för alla

Nyårsafton betyder inte bara fest. För den som har en skotträdd hund innebär de pampiga raketerna många timmar av oro.


031-62 40 00 [email protected]





Kommentarer
Postat av: Karin

Stackars FannyBanny nu i raket-tider! Diesel blev vansinnig idag när några ungar sköt en raket precis utanför. Det smällde jättehögt så diesel flög upp ur sängen och skällde och gnällde.. han har inte varit rädd innan och jag hoppas att detta inte gjorde så att han blev det!
Fin blogg du har skaffat dig, och fins kort du gör! Jag vet vem jag ska anlita när jag behöver ha nåt kort!

Kram Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback